Jungtinių Tautų vyriausiojo žmogaus teisių komisaro biuras paskelbė naują socialinės kampanijos „Laisvi ir lygūs“ (angl. Free and Equal) prieš LGBT* asmenų diskriminaciją vaizdo klipą, kuriame pateikiami duomenys rodo, kad homofobija, bifobija ir transfobija vis dar išlieka aktualia šių dienų problema visame pasaulyje. Jungtinių Tautų vyriausiojo žmogaus teisių komisaro biuro socialinės kampanijos vaizdo klipas „Atskirties kaina“
Temos archyvas: vaizdo klipas

LGL socialinis vaizdo klipas sukosi „Info TV“ eteryje LGL vaizdo klipas praėjus daugiau nei pusei metų nuo jo sukūrimo pagaliau pasiekė televizijos žiūrovų auditoriją ir buvo transliuojamas be apribojimų – jį nuo š. m. vasario 13 dienos pačiu patogiausiu laiku nuo 18 val. rodė televizija „Info TV“. Socialinės kampanijos „KEISK“ vaizdo klipas ragina pripažinti visuomenės

Š. m. balandžio 28 dieną Airijos LGBT* jaunimo organizacija „BelongTo“ paskelbė socialinės kampanijos „Taip lygybei“ vaizdo klipą, kuriuo šalies LGBT* bendruomenė raginama į š. m. gegužės 22 dieną Airijoje vyksiantį referendumą dėl tos pačios lyties asmenų santuokos įteisinimo pakviesti savo šeimos narius ir artimuosius. Socialinio vaizdo klipo filmavime dalyvavo ir taip paramą santuokos lygybei išreiškė

Š. m. kovo 24 dieną visame pasaulyje garsus populiariosios muzikos atlikėjas iš Puerto Riko Ricky’is Martinas paskelbė naujausios savo dainos „Disparo El Corazon“ (liet. „Sužeista širdis“) vaizdo klipą, kuriuo švenčiama santuokos lygybė. Vaizdo klipe atlikėjas stebi vienalytes ir heteroseksualias poras įveikiant gyvenimo mestus iššūkius bei duodant santuokos įžadus. Naujausiam R. Martino albumui ispanų kalba „A

Nacionalinės LGBT* teisių organizacijos LGL vaizdo klipas praėjus daugiau nei pusei metų nuo jo sukūrimo pagaliau pasiekė televizijos žiūrovų auditoriją ir yra transliuojamas be apribojimų – jį nuo š. m. vasario 13 dienos pačiu patogiausiu laiku nuo 18 val. rodo televizija „Info TV“. Socialinės kampanijos „KEISK“ vaizdo klipas ragina pripažinti visuomenės įvairovę, pažinti LGBT* žmones

Žurnalistų etikos inspektorė Zita Zamžickienė 2014 m. rugsėjo 15 d. patvirtino ekspertų grupės išvadą, kurioje nurodoma, kad vaizdo klipas apie LGBT* asmenis „turi neigiamą poveikį nepilnamečių emocinei, dvasinei, psichinei raidai bei sveikatai, pamatinių vertybių gyvenime tinkamam formavimuisi“. Ekspertų išvadose pažymima, jog vaizdo klipe „diegiama idėja, kad šeimą gali (su)kurti ir tos pačios lyties asmenys“ bei „išreiškiamas raginimas

Š. m. lapkričio 5 dieną nacionalinė LGBT* teisių organizacija LGL kreipėsi į Lietuvos vyriausiąjį administracinį teismą dėl Vilniaus apygardos administracinio teismo (VAAT) atsisakymo priimti skundą. Š. m. spalio 24 dieną VAAT priėmė nutartį, kuria atsisakė nagrinėti asociacijos LGL spalio 23 dieną pateiktą skundą dėl š. m. rugsėjo 15 dieną priimtos Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybos (ŽEIT)

Asociacija LGL ketvirtadienį kreipėsi į teismą, prašydama panaikinti žurnalistų etikos inspektorės išvadą, kad socialinė reklama apie LGBT* asmenis turi būti ribojama, nes daro neigiamą poveikį nepilnamečiams, rašoma BNS pranešime. Vilniaus apygardos administraciniam teismui pateiktame skunde, kurio kopiją gavo BNS, organizacija nurodė, jog remdamasi išvada TV3 televizija vaizdo klipą sutiko transliuoti tik nuo 23 iki 6

LGBT žmonės (lesbietės, gėjai, biseksualūs ir translyčiai asmenys) vėl išbraukti iš Lietuvos televizijų eterio. Dvi komercinės televizijos atsisakė rodyti nacionalinės LGBT teisių organizacijos LGL sukurtą vaizdo klipą, kuriuo siekiama paneigti visuomenėje vyraujančius stereotipus apie LGBT žmones. Nors klipo turinyje nėra erotikos ar nepadorių kadrų, Lietuvos televizijos baiminasi rizikos pažeisti Nepilnamečių apsaugos nuo neigiamo viešosios informacijos

“Eurobarometro” apklausos duomenimis, tik 12 % Lietuvos gyventojų teigia pažįstantys bent vieną gėjų, lesbietę ar biseksualų asmenį, vos 3 % – translytį žmogų. Tai parodo, jog LGBT asmenys Lietuvoje susiduria su sustabarėjusiais prietarais ir tiesiogine ar netiesiogine diskriminacija. Siekdama paskatinti susimąstyti, kad už neraminančių apklausos rezultatų yra realių asmenų veidai, nacionalinės LGBT žmogaus teisių organizacijos

“Eurobarometro” apklausos duomenimis, tik 12 % Lietuvos gyventojų teigia pažįstantys bent vieną gėjų, lesbietę ar biseksualų asmenį, vos 3 % – translytį žmogų. Tai parodo, jog LGBT asmenys Lietuvoje susiduria su sustabarėjusiais prietarais ir tiesiogine ar netiesiogine diskriminacija. Šiandien Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos reklamos paviljonuose pasirodė 126 socialinės kampanijos „KEISK“ stendai, pabrėžiantys, kad Lietuvos visuomenėje