LGL iniciatyva “KEISK” ragina remti LGBT žmonių teises

“Eurobarometro” apklausos duomenimis, tik 12 % Lietuvos gyventojų teigia pažįstantys bent vieną gėjų, lesbietę ar biseksualų asmenį, vos 3 % – translytį žmogų. Tai parodo, jog LGBT asmenys Lietuvoje susiduria su sustabarėjusiais prietarais ir tiesiogine ar netiesiogine diskriminacija.

Siekdama paskatinti susimąstyti, kad už neraminančių apklausos rezultatų yra realių asmenų veidai, nacionalinės LGBT žmogaus teisių organizacijos LGL komanda įgyvendina kampaniją KEISK. LGL iniciatyvos misija – generuoti kūrybiškas idėjas ir įkvėpti burtis palaikyti LGBT žmones. Tad neabejingi kampanijos siunčiamai žinutei kviečiami pasirašyti peticiją už ES nediskriminavimo direktyvų įtvirtinimą Lietuvoje.

Šiandien Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos reklamos paviljonuose pasirodė 126 reklamos stendai, pabrėžiantys, kad Lietuvos visuomenėje egzistuoja ir LGBT asmenys. Socialinės reklamos plakatas vaizduoja tai, ką pamatysime į pasaulį pažvelgę jų akimis. Pripažinę visuomenės įvairovę paskatinsime LGBT žmones atsiverti, o juos pažinę suprasime, kad esame panašūs.

LGL Youtube kanale jau galima peržiūrėti į akistatą su visuomenėje vyraujančiais stereotipais kviečiantį vaizdo klipą. Skaitmeninėse istorijose veikia ir klaidingus įsitikinimus paneigia realūs žmonės.

LGBT žmonių gyvenimo būdas – neišskirtinis, todėl lengva jų nepastebėti. Vaizdo klipas atskleidžia, jog jie, kaip ir mes, dirba, kad sumokėtų nuomą, skuba į parduotuvę produktų romantiškai vakarienei, bendrauja ir kartu atlieka kasdienybės ritualus.

LGL ragina aktyviai išsakyti savo pilietinę poziciją. Pasirašiusieji peticiją pareikš, kad remia LGBT žmonių teisių užtikrinimą ir įtvirtinimą Lietuvoje.