LGL montažas

Lietuvos psichologų sąjungos nuomonė dėl LGL socialinės reklamos poveikio nepilnamečiams

Žurnalistų etikos inspektorė Zita Zamžickienė 2014 m. rugsėjo 15 d. patvirtino ekspertų grupės išvadą, kurioje nurodoma, kad vaizdo klipas apie LGBT* asmenis „turi neigiamą poveikį nepilnamečių emocinei, dvasinei, psichinei raidai bei sveikatai, pamatinių vertybių gyvenime tinkamam formavimuisi“. Ekspertų išvadose pažymima, jog vaizdo klipe „diegiama idėja, kad šeimą gali (su)kurti ir tos pačios lyties asmenys“ bei „išreiškiamas raginimas

Keisk

Asociacija LGL kreipėsi į teismą dėl vaizdo klipo draudimo

Asociacija LGL ketvirtadienį kreipėsi į teismą, prašydama panaikinti žurnalistų etikos inspektorės išvadą, kad socialinė reklama apie LGBT* asmenis turi būti ribojama, nes daro neigiamą poveikį nepilnamečiams, rašoma BNS pranešime. Vilniaus apygardos administraciniam teismui pateiktame skunde, kurio kopiją gavo BNS, organizacija nurodė, jog remdamasi išvada TV3 televizija vaizdo klipą sutiko transliuoti tik nuo 23 iki 6