Asociacija LGL kreipėsi į teismą dėl vaizdo klipo draudimo

Asociacija LGL ketvirtadienį kreipėsi į teismą, prašydama panaikinti žurnalistų etikos inspektorės išvadą, kad socialinė reklama apie LGBT* asmenis turi būti ribojama, nes daro neigiamą poveikį nepilnamečiams, rašoma BNS pranešime.

Vilniaus apygardos administraciniam teismui pateiktame skunde, kurio kopiją gavo BNS, organizacija nurodė, jog remdamasi išvada TV3 televizija vaizdo klipą sutiko transliuoti tik nuo 23 iki 6 valandos ir pažymėjus raide S.

Asociacijos LGL vadovo Vladimir Simonko teigimu, vaizdo klipu siekiama parodyti, kad visuomenėje egzistuoja kitą seksualinę orientaciją turintys asmenys, kurie nenori būti engiami ar diskriminuojami, tačiau klipas „niekaip neskatina žiūrovų tapti homoseksualiais ir kurti tokią šeimą“.

„Akivaizdu, kad šiuo klipu nėra išreikštas skatinimas sudaryti homoseksualią porą ar šeimą, bet siekiama parodyti, jog ir homoseksualios šeimos gali gyventi visavertį gyvenimą ir kad jos neturi būti išskiriamos ar atribojamos nuo visuomenės“, – rašoma skunde, kurį pasirašė asociacijos LGL valdybos pirmininkas Vladimir Simonko.

Organizacija pažymi, kad žurnalistų etikos inspektorės išvada „padaro informaciją apie LGBT* (lesbietės, gėjai, biseksualai, transseksualai) asmenis visiškai neprieinamą nepilnamečiams“, nors „būtent nepilnamečiai tyčiojasi ir naudoja fizinį ar psichologinį smurtą kitą seksualinę orientaciją turinčių nepilnamečių ir kitų asmenų atžvilgiu“.

Apie asociacijos LGL skundą rašė naujienų portalai: lrytas.lt, 15min.lt, diena.lt, kauno.diena.lt.