Asociacija LGL sėkmingai finišuoja su projektu „QuPiD: kitokiais keliais į įvairovę“

2013-2015 metų laikotarpiu Nacionalinė LGBT* teisių organizacija LGL kartu su tarptautiniais partneriais sėkmingai įgyvendino Europos Sąjungos (ES) mokymosi visą gyvenimą programos „Gruntvig“ lėšomis finansuojamą projektą „QuPiD: kitokiais keliais į įvairovę“ (angl. „QuPiD: Queer Pathways into Diversity“). Projektu buvo siekiama didinti tarptautinių partnerių gebėjimus LGBT* (lesbiečių, gėjų, biseksualių ir translyčių) žmogaus teisių klausimais suaugusiųjų švietimo srityje.

Ketvirtasis projekto „QuPiD“ susitikimas įvyko Vilniuje

2014 m. spalio 1-5 dienomis nacionalinė LGBT* teisių organizacija LGL organizavo ketvirtąjį projekto „QuPiD. Kitokiais keliais į įvairovę“ susitikimą Vilniuje, kurio tema – teisiniai ir politiniai LGBT* suaugusiųjų švietimo aspektai. „QuPiD. Kitokiais keliais į įvairovę“ yra tarptautinis projektas, kuriuo siekiama veikti prieš diskriminavimą dėl lytinės orientacijos ar lytinės tapatybės bei skatinti Europos nevyriausybinių organizacijų bendradarbiavimą.

LGBT*IQ bendruomenės konsultavimas: trečiasis QuPiD projekto partnerių susitikimas

Interseksualaus aktyvisto gyvenimo istorija ir išpažintis, konsultavimo ir terapijos specialistų pasakojimai, Jungtinėje Karalystėje įsikūrusių LGBTI organizacijų geroji patirtis, minčių lietaus užsiėmimai, ir dar visa gausybė formalių ir neformalių užsiėmimų tarptautinėje kompanijoje – visa tai 2014 m. liepos 2-6 dienomis patyrė LGL atstovai, lankęsi Karlaile (Jungtinėje Karalystėje) vykusiame QuPiD projekto parternių susitikime. Tarptautinis projektas QuPiD  –

LGL prisijungia prie QuPiD projekto

2014 m. vasario 22-26 dienomis LGL atstovai lankėsi Varšuvoje vykusiame QuPiD projekto partnerių susitikime. Tarptautinis projektas QuPiD  – Kitokie/Queer keliai į įvairovę (Queer Paths into Diversity) skirtas  LGBT teises ir interesus atstovaujančių organizacijų bendradarbiavimui vystant suaugusiųjų švietimą LBGT*IQ klausimais. Įgyvendindami projektą, partneriai dalinasi savo organizacijų vykdomo suaugusiųjų švietimo patirtimi bei veiksmingomis praktikomis, yra skatinami kritiškai