Visame pasaulyje LGBT bendruomenės renginius vis dažniau remia įvairios verslo kompanijos. Korporacijų aktyvizmas (ang. „corporate activism“), anksčiau atrodęs kaip rizikingas žingsnis, dabar tampa pažangia ir pelninga reklamos strategija bei būdu verslui prisidėti prie viešojo diskurso formavimo. Remdamos LGBT bendruomenės renginius, kompanijos gali ne tik reklamuoti savo veiklą, bet ir parodyti solidarumą su savo LGBT klientais
Temos archyvas: verslas

Š. m. kovo 3 dieną verslo, ekonomikos ir politikos žurnalo „The Economist“ konferencijos Londone metu Pasaulio banko prezidentas Jimas Yongas Kimas pareiškė, jog Pasaulio bankas besivystančiose šalyse nebefinansuos projektų, kurie galėtų kelti grėsmę LGBT* asmenų teisėms. „2014 metais Ugandoje priimtas įstatymas, kuriuo įtvirtinama baudžiamoji atsakomybė už tos pačios lyties asmenų santykius. Kaip tik tuo metu

Po 2015 metais Pasaulio ekonomikos forumo Šveicarijos kalnų kurorte Davose metu surengtos viešos ekspertų diskusijos apie LGBT* asmenų teises sėkmės, konsultacijų kompanija „Accenture“ paskelbė ir š. m. sausio 20-23 dienomis vykstančio Davoso forumo metu organizuosianti pranešėjų diskusiją LGBT* žmogaus teisių klausimais. Diskusija aktualiais LGBT* žmogaus teisių klausimais pirmą kartą Pasaulio ekonomikos forumo istorijoje įtraukta į