KEISK vaizdo klipas: nepastebimi, nes panašūs

Stereotipus – į šiukšlių dėžę

YouTube kanale pasirodė LGL komandos susuktas reklaminis vaizdo klipas, kviečiantis į akistatą su visuomenėje vyraujančiais stereotipais. “Tai negali būti meilė,” “Kaip galima tai vadinti šeima,” “Man nepriimtinas jų gyvenimo būdas,” – giliai į tautosaką įaugusios klišės, atliepiančios lietuvių uždarumą ir didinačios LGBT* žmonių izoliaciją visuomenėje.

Taigi klipu įtaigiai paneigiamos trumparegiškos prielaidos, pristatomi dažniausiai heteroseksualiems žmonėms iškylantys klausimai. Ir nors pastarieji veikiausiai kyla dėl informacijos stokos, LGL socialinės reklamos misija – ne kaltinti, teisti ir baksnoti pirštu, o paskatinti mąstyti, burtis palaikyti LGBT* žmones ir generuoti kūrybiškas idėjas.

Panašūs, todėl nepastebimi

Klaidingus įsitikinimus nebyliai paneigia skaitmeninėse istorijose veikiantys realūs žmonės iš mūsų kaimynystės. Jie, kaip ir mes, dirba, kad sumokėtų nuomą, skuba į parduotuvę išsirinkti produktų romantiškai vakarienei, kartu atlieka nuobodžius buities ritualus ir leidžia laisvalaikį su bendraminčiais. LGBT* žmonių gyvenimo būdas niekuo neišsiskiria, todėl lengva jų nepastebėti. Vis dėlto, nuo daugelio jie skiriasi tuo, kad stengiasi atrasti savo vietą mūsų bendruomenėje.