Rinkodaros verslas vis dar nepaiso LGBT bendruomenės

Jan Gooding, Aviva grupės prekės ženklo direktorė, teigia, kad reikia įdėti daugiau pastangų siekiant užtikrinti, jog homoseksualūs žmonės būtų vaizduojami reklamos ir rinkodaros kampanijose.

Ponia Gooding, kuri taip pat yra Stonewall organizacijos pirmininkė, komentavo apie svarbą remti ir įtraukti mažumas kuriant rinkodaros produktus, sakydama jog verslas „yra linkęs neapaisyti viso šio sektoriaus“.

Kompanijos tiki tuo, kad „įtraukus homoseksualus į savo reklamas, parodome, jog mus domina LGBT teisės“.

Tačiau Gooding pabrėžė, kad palaikant lygiateisiškumą jau atėjo laikas verslo ir rinkodaros lyderiams „giliau“ mąstyti apie LGBT klientų patirtis.

Ir verslas, ir LGBT bendruomenė gali gauti iš to naudos.

Kuo daugiau mes būsime empatiški tam, kaip žmonės jaučiasi, kaip jie susiję su prekių ženklais, kaip jiems svarbu jaustis pripažintiems rinkodaros planuose, tuo sėkmingesni bus prekių ženklai.