Keisk

LGL iniciatyva KEISK kviečia pažinti LGBT asmenis pažvelgus į pasaulį jų akimis

keisk logo

Sakoma, kad baimės kyla iš nežinojimo. „Eurobarotmetro“ apklausos duomenimis, tik  12 % Lietuvos gyventojų teigia pažįstantys bent vieną gėjų, lesbietę ar biseksualų asmenį, vos 3 % – translytį žmogų. Todėl nenuostabu, jog LGBT asmenys Lietuvoje vis dar susiduria su sustabarėjusiais prietarais, stereotipais, tiesiogine ar netiesiogine diskriminacija. Ar nepažinę įvairių visuomenės grupių galime būti tikri, kad esame tolerantiški?

Siekdami paskatinti žmones susimąstyti, jog už neraminančių apklausos rezultatų yra realių asmenų veidai ir gyvenimo istorijos, LGL įgyvendina iniciatyvą KEISK. Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje pasirodė socialinė reklama pabrėžianti, kaip kvaila manyti, kad tai, ko nežinome ar nenorime pažinti, neegzistuoja. Plakatas atskleidžia, kaip įdėmiau pažvelgę į aplinkinius ne tik pamatysime visas vaivorykštės spalvas, bet ir gebėsime pažvelgti į pasaulį jų akimis. Pripažinę visuomenės įvairovę – paskatinsime greta esantį LGBT asmenį atsiverti, o jį pažinę, galbūt, suvoksime jog nesame tokie jau skirtingi.

YouTube kanale pasirodė LGL komandos susuktas reklaminis vaizdo klipas, kviečiantis į akistatą su visuomenėje vyraujančiais stereotipais. Skaitmeninėse istorijose veikia ne aktoriai, o  realūs žmonės. Klipu įtaigiai paneigiamos trumparegiškos prielaidos, pristatomi dažniausiai heteroseksualiems žmonėms iškylantys klausimai. Ir nors pastarieji veikiausiai kyla dėl informacijos stokos, LGL kampanijos KEISK misija – ne kaltinti, teisti ir baksnoti pirštu, o paskatinti mąstyti, burtis palaikyti LGBT žmones ir generuoti kūrybiškas idėjas.

Tad nenuostabu, jog atkreipę dėmesį į socialinį plakatą ir vaizdo klipą ir perpratę LGL komandos siunčiamą žinutę kviečiami jungtis prie iniciatyvos KEISK ir pasirašyti peticiją. Parodyk, kad esi tolerantiškas, maištauk prieš LGBT asmenų diskriminaciją Lietuvoje ir skatink atvirumą. Nori pamatyti tikrąjį žmogaus veidą? Tuomet vaidybą palik aktoriams ir KEISK.